Tomaterna växer

image

Och växer. Ska förflytta knytningarna på plantorna högre upp på samtliga.  Alla plantor är nu fullt friska och vi ser hoppsamt fram mot skörd 🙂

Om grogrund

Efter många krångliga år har jag funnit mig bo i en stuga vid en stor åker med drömmar om frihet i en hållbar framtid.
Det här inlägget postades i Våra odlingar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tomaterna växer

  1. Anneli skriver:

    Det kommer nog smaka alldeles förträffligt!! 😀
    Vi gör vågen här i Nyhyttan!! 😛

  2. Elin G skriver:

    Jag bara lindar snörena ett varv runt stammen när de växer, så slipper jag hålla på och flytta. Förstår du hur jag menar?

Kommentera

