Squashblomning

image

Så de står härliga till

Om grogrund

Efter många krångliga år har jag funnit mig bo i en stuga vid en stor åker med drömmar om frihet i en hållbar framtid.
Det här inlägget postades i Våra odlingar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Squashblomning

  1. Anneli skriver:

    WOW!!! De ser verkligen ut att trivas!! Jag hoppas du har många goda recept med squash, för det ser ut att kunna bli några stycken…!! 😛

    • grogrund skriver:

      Haha ja det borde ju vara i den positiva riktningen att börja leta recept på de vi odlar 🙂

      • Anneli skriver:

        😀 Ja, och jag tror att jag nånstans i mina gömmor har ett recept på squashbiffar som är jättegoda! Påminn mig när det blir dags så ska jag leta på det om du vill!

Kommentera

