Bondbönan

image

Så ser han ut 🙂

Om grogrund

Efter många krångliga år har jag funnit mig bo i en stuga vid en stor åker med drömmar om frihet i en hållbar framtid.
Det här inlägget postades i Våra odlingar. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Bondbönan

  1. Anneli skriver:

    Hur vet du att det är en ”han”?? 😉

  2. Emmeli skriver:

    Precis Magnus?? Fastnat lite i gamla könstypiska föreställningar kanske 😛 Bondbönor är killar och sockerärtor är tjejer då antar jag…från och med nu tycker jag att antingen byter vi så böndena blir tjejer och ärtorna killar, eller får vi döpa dem till något som funkar på både killar och tjejer typ siw

  3. Anneli skriver:

    Ha ha ha!! Hoppas inte jag satt igång nåt familjebråk nu…!! 😛

  4. mayatheperfectillusion skriver:

    Nädå. Jag är konstant andlig o härlig så mig berör det inte…. haha 😉

  5. E. skriver:

    OJ!! Mina har bara kommit upp en liten, liten bit….. men de tar väl den tid de behöver I guess 🙂

    /E.

  6. E. skriver:

    Nää, jag förodlade inte!! 🙂 Så de kommer nog ikapp till slut!!

    /E.

Kommentera

