Mördarna är här..

image

Jahapp.. Nu var dom här

Om grogrund

Efter många krångliga år har jag funnit mig bo i en stuga vid en stor åker med drömmar om frihet i en hållbar framtid.
Det här inlägget postades i Våra odlingar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mördarna är här..

    • grogrund skriver:

      Haha! Vilken bild! 🙂 underbar! Ja. Jo jag har hört ölförslaget. Och hoppa på dom har jag också hört. Men det känns inge bra i hjärtat. Har hört att bygga ringmurar med koppar och salt har fungerat för andra. Kopparideen låter ju jättespännande 🙂 fast de kanske blir en dyr historia..

      • Anneli skriver:

        Ja, koppar är både dyrt och stöldbegärligt…! Salt är väl igentligen inte så bra att ha där man odlar…! Men om du googlar på det kanske du hittar andra bra sätt som känns OK!! Lycka till!! 😀

  1. E. skriver:

    Känns så hemskt att mörda en snigel (även om den är en mördarsnigel…) När jag var liten skulle jag stanna vid varje snigel när det regnade och klappa dem!!

    /E.

Kommentera

