Nattens riddare

image

Är är de glada gäng som ska sova ute inatt. 🙂

Om grogrund

Efter många krångliga år har jag funnit mig bo i en stuga vid en stor åker med drömmar om frihet i en hållbar framtid.
Det här inlägget postades i Våra odlingar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nattens riddare

  1. Anneli skriver:

    Är det verkligen en så bra idé…! Nu blir det ju kallare igen och stor risk för nattfrost!! Jag skulle vänta några dagar till om jag var du…! (Men som koncept tycker jag fortfarande samma som i min förra kommentar!!)
    Janne hälsar att det är verkligen ingen brådska!!

  2. Magnus skriver:

    Tack. Ja vi kanske ska vänta.. hm.. oooo nu vart de svårt. Vi får ha en omröstning i stugan. Har Janne kört Bondbönor förut? Hur gjorde han lite mer i detalj isf?

  3. Anneli skriver:

    Nej, Janne har aldrig odlat bondbönor tyvärr!! Men det ska tydligen vara ganska lätt! Men ha nu inte för bråttom!! 😛

Kommentera

