För en vecka sedan.

image

Just nu är det mycket annat som ska göras så jag har valt att mest posta bilder här på våra odlingar och bestyr för att på så vis kunna memorera och dokumentera. Kanske är samma sak.. 🙂  ja hur som..  För ca en vecka sedan sattes de första fröna.

Om grogrund

Efter många krångliga år har jag funnit mig bo i en stuga vid en stor åker med drömmar om frihet i en hållbar framtid.
Det här inlägget postades i Våra odlingar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till För en vecka sedan.

  1. Anneli skriver:

    Jag undrade just vart du tagit vägen…!! Länge sen du skrev nåt nu!!
    Kul att få följa dig och dina odlingar!!
    Jag hoppas att Janne lägger ut sina odlingar på vår hemsida sedan när han börjar med det – vilket han inte har ännu! De kommer i så fall under fliken ”Grönsakslandet”. Men vi har supergulliga kattungar som stolt visas upp där nu!!
    http://kornsvede.se

  2. Magnus skriver:

    Hej
    🙂

    Så inga gulliga plantor än, men kattungar! Va fina dom är. Väldigt fulla med liv.

    Ja lägg upp massor om hur och när det odlas, vattnas och gullas med era planteringar. Hoppas ni har det fint och att hälsan är god.

    • Anneli skriver:

      Tack Magnus! Vi har det fint, men tyvärr är min hälsa inte så god…! Mina hjärtproblem har blivit lite värre och den nya medicinen hjälper inte heller…! Jag kommer snart att bli kallad till en skitläskig hjärtundersökning som jag egentligen inte vill genomgå, men inser att jag måste..! Blä!! Men efter den så kan läkarna bättre veta vilken medicin som faktiskt hjälper, så det blir väl bra!!
      Hoppas att ni har det bra, och att hälsan är bättre hos er än här!!

Kommentera

