Att våga lite

image

Jag.  ‘du glöm inte att köpa kaffe i morgon’

H. ‘Nädå.’

Jag. ‘ekologiskt kaffe’

H. ‘Jaha.. Varför?’

Jag. ‘kan väl va kul o rädda världen medans du handlar på firmans kort’

H. ‘hehe…  Tja… ‘

Om grogrund

Efter många krångliga år har jag funnit mig bo i en stuga vid en stor åker med drömmar om frihet i en hållbar framtid.
Det här inlägget postades i Tankar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Att våga lite

  1. Anneli skriver:

    Bra där!!! 😀
    I min värld finns det bara ekologiskt kaffe!! Jag skulle inte drömma om att köpa nåt annat!! 😀

Kommentera

